2009 m. balandžio 4 d., šeštadienis

M.

Seniai neberašiau. Nes kad rašyt, reik gyvent. Egzistuot, deja, neužtenka. Bet, rodos, po truputį gerėja. Tos trumpos akimirkos su nuostabiais žmogučiais būna tooookiooos gyvos. Bet jų trūksta, kad galėčiau grįžti. Bet gal taip ir geriau. Na, egzistuodama aš juk mažiau liūdžiu. O šiaip, esu pakankamai laiminga. Ypač vakarais, kai užmiegu su muzika. Nebeužmiegu be jos. Dar viena priklausomybė, kurią įrašiau į ir taip jau ilgoką sąrašą. Šiaip ar taip, man visai gera. 

P.S. M. todėl, kad šian žodžiai, kurie prasideda M raide manęs nedžiugina.

P.P.S. Pasiilgauuuuuu.

P.P.P.S. Su Tavimi mano antradienis būtų tobulas. [Žinau, kad skaitysi.]

P.P.P.P.S. Ar gali padaryti man paslaugą ir nebetikėti, kai sakysiu, jog nuoširdžiai dėl Tavęs džiaugiuos?

P.P.P.P.P.S. Žinau, kad per daug piktnaudžiauju P.S.'ais, bet man dzin. <>

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą