2009 m. balandžio 7 d., antradienis

< : / Minčių kratinys.

Kokiais žodžiais galima apibūdinti savo nuotaiką? Laiminga, liūdna, nusivylusi ... O mylinti? Jeigu aš būtent taip jaučiuosi, ko gero, galima. Kažkaip nemoku aš perteikt gerų emocijų. Ką jau padarysi... Only Practice Makes Perfect. Gera žinoti, kad užmigsiu su mėgstama muzika. Pasiilgau Nightwish'ų visai. Šiąnakt sapnuosiu su jais. Norėčiau dabar eit paskaityti. Tik kad jau nebeturiu nieko dominančio. Sesė, rodos, kažką parsinešė, reiks pasižiūrėt. Šiaip, jau noriu kokią gerą knygą perskaityt. Aš mėgstu knygas. Ypač geras. Storas. Įtraukiančias. Jaudinančias. Priverčiančias liūdėti atėjus pabaigai. Dieve mano, koks minčių kratinys. Bet aš myliu spaudomos klaviatūros garsą.  ^^

Šypsausi. Šypsomės kartu? << :

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą