2009 m. liepos 28 d., antradienis

Laukimas ir svajonės.

Neišgyvenčiau, jei iš manęs atimtų laukimą ir svajones. Visą gyvenimą mane į priekį stumia tik tai. Pavyzdžiui, dabar skaičiuoju dienas. Liko aštuoniasdešimt septynios, rodos. Na, nepakeliui man su matematika ir skaičiais. Tiesa, iki artimesnio įvykio - vos pora savaičių, bet jis turi mažai šansų tapti tokiu nuostabiu, kaip tas, už aštuoniasdešimt septynių dienų. Dar laukiu įvykių, kurie galbūt įvyks už maždaug trijų šimtų trisdešimt trijų dienų. Nors gal net labiau svajoju. Dar svajoju, kad kasdien šviestų saulė. Kad M. prisimintų realius pokalbius, o ne kvadratinius, ir padarytų taip, kad kvadratiniai taptų labiau realūs. Buvo gera tuomet. Tikrai, pripažink. Noriu, kad D. pagaliau taptų realybe, o ne tik svajone. Labai labai noriu. Tiesa, D. čia - per daug daugiaprasmiška. Dar būtų galima vadinti M., bet ir taip M. yra per daug. Tiek to, vadinkit V. arba B., nors man ir nelabai patinka. Bet visgi labiausiai noriu šalia turėti savo #1. Šalia. Šiaip, galėčiau teigti, kad turiu. Bet šiek tiek pernelyg kvadratiškai. Štai, kur bėda. Man sunku būti arti, mirti iš nuobodulio ir galvoti, kad reikia tiek mažai ir kartu beprotiškai daug, jog būtume kartu.
Bet šiaip ar taip, ne aš viena svajoju taip neaprėpiamai daug (norėčiau, kad matytumėt, kaip aš dabar stipriai išskėčiu rankas, tai rodydama). Pastaruoju metu nemažai perskaičiau, o atsakyti sugalvojau čia. Vat taip.
Brangioji, Tu tikrai padedi kitiems labai daug. Net jei pati to nejauti. Jau vien man Tu atiduodi pusę savęs, o mes nesam jau taip super artimos. Ką jau kalbėti apie kitus. Žinau, Tavp svajonė išsipildė, tad nebėra svajonė. : ) Įsimyliu vis labiau. Ž****ė.
Mieloji, suprantu Tave. Aš irgi kažkada svajojau iš vizualaus rojaus patekt į žemę. Bet Tu pasistenk žemę apgyvendint rojuj. Svajonės išsipildys, jei tik svajosi ne žiūrėdama į dangų, o veikdama. { : Apkabinu stipriai. Ž*******ė.
Spindulėli, Tu esi pasiilgta. Aš pasiilgau. Myliu ir ilgiuos. Tiesiog aš.
Zuiki, Tu ir taip turi daug. O tai ko trokšti, pasimirš po mėnesio, juk žinai. Tu svajok, tik nepersistenk. Myyyliu. Ž****ė.
Nuostabuole, Tu juk ir taip esi svajonė. Kiekvienas žmogus kažkam yra svajonė. Tu juk ne išimtis. Myliu Begalybiškai. V****ė.
Mažuuu, Tu tik apsispręsk, būk savim, ir viskas bus gerai. Nes jei elgies taip ir toliau, tai negausi nieko, dievaž. Ahh, vis dar nežinau, myliu ar nemėgstu. Tiesiog. Ž****ė.

Nežinau, kodėl savo vardo variacijas užžvaigždinau. O žmoguuučius vadinau taip, kaip ir kartais realiam gyvenime. Ir, čia tik tie mano gyvenimo šviesulėliai, kurių svajonės man į akis krito labiau. Gal dėl to, kad daugumą išvydau užrašytas?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą