2009 m. liepos 21 d., antradienis

~!

Seniai neberašiau jau. Nebeturiu ką. Išsisėmiau? Ne. Mane išsėmė. Visi kartu mane sėmė rieškučiomis tarsi vandenį ugniai užgesinti. Aš buvau tas kažkas, ką sėmė gesinti skausmui. Guodžiau visus iš eilės net neprašyta, tol, kol pamiršau, kad esu. Nebežinojau, nei kaip jaučiuos, nei ar gyvenu, ar egzistuoju. Tuomet sustojau, apsiribojau tik kasdieniniais pasivaikščiojimais, nekaltai pavadintais "šunų vedžiojimu". Bet tas pavadinimas suteikia laisvės. Laisvės negirdėti užuominų ar neskaityti tarp eilučių. Nors šiandien netyčia išsprūdo:
-Tu kažkoks liūdnas, be nuotaikos šian. Atsitiko kas? Pastebėjau dar tada, kai užėjai pas mane...
Pasigailėjau užklausus. Vėl kraunuos kitų problemas sau ant pečių. Juk žinau, žinau, kad pasiguos man, jei tik kas nors nutiks. Visuomet taip būna. O kas.. kas, jei kartą nebebus? Jeigu nuspręs neišsipasakot. Na, nuspręs tai nuspręs. Bet aš esu aš. Ir būsiu tokia pat. Tikiuosi, kad būsiu.

Iš dalies, tai tikrai nesikeičiu. Kiek tik galiu save prisiminti, visąlaik gyvendavau svajonėmis. Dabar turiu penkias. Trys iš jų materialios, tad jas išpildyti lengviau, nei ketvirtąją ar penktąją. Bet, savaime suprantama, ketvirtosios išsipildymo norėčiau labiausiai. Penktoji nuo manęs priklauso labai labai mažai. Kiek priklauso, tiek padariau. Ir dar daugiau. Deja, ne viskam lemta išsipildyt. Dvi iš svajonių išpildyti būtų sąlyginai lengva, bet, prieš ką darant, reikia gerai pagalvot. Ties trečiąja reiktų paplušėt, bet, kaip sakoma, nėra nieko neįmanomo.

O čia šiaip. Nuostabi man šita..hm..pastraipėlė.
"As we grow up, we learn that even the one person that wasn’t supposed to ever let us down, probably will. You’ll have your heart broken and you’ll break others’ hearts. You’ll fight with your best friend or maybe even fall in love with them, and you’ll cry because time is flying by. So take too many pictures, laugh too much, forgive freely, and love like you’ve never been hurt. Life comes with no guarantees, no time outs, no second chances. You just have to live life to the fullest, tell someone what they mean to you and tell someone off, speak out, dance in the pouring rain, hold someone’s hand, comfort a friend, fall asleep watching the sun come up, stay up late, be a flirt, and smile until your face hurts. Don’t be afraid to take chances or fall in love and most of all, live in the moment because every second you spend angry or upset is a second of happiness you can never get back.
"

A., J., D., B., R., R., R., D., myliu Jus. Dar yra S., V., G., kurių pamilti dar nespėjau. Bet viskas priešaky.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą